En härlig kväll med fina vänner

Kom hem för någon timme sedan efter att ha spenderat kvällen hos Cassi med bad, pizza och godis mys med töserna. Fick också träffa saknade Olivia som varit i väg en vecka i Rhodos nu, så det var super mys ! När jag kom hem satte jag mig i soffan och pratade med Lasse, drack en kopp kaffe och små kollade lite på någon kriminal tv serie. Imorgon, eller rättare sagt idag, är sista dagen på mitt sommarlov för det här året. Både spännande och skrämmande. Så imorgon ska jag försöka komma upp innan nio. Ska städa rummet, duscha, hinna läsa ett par kapitel ur min bok, kanske tvätta och bara i största allmänhet förbereda mig inför skolstarten. Vid halv ett ska jag vara hemma hos Cassi imorgon också, för att fixa ihop lönen med jobbet. Tänkte lägga upp lite av en "bild bomb" imorgon med bilder från mitt sommarlov, så håll utkik ! Nu börjar klockan bli mycket så jag ska ta och kolla igenom gymnasie papperna och läsa lite ur boken min sen sova. Vi hörs imorgon kompisar !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0