Johanna talar ut

Jag ber om ursäkt, känsliga läsare varnas, fast nä. Men jo, jag ber om ursäkt för det här, men jag behöver bara får det ur mig. 

Jag är så jävla trött på ytliga människor som bara dömmer hit och dit och ska tvunget göra narr av en person bara för att han eller hon ser lite annorlunda ut, eller inte är på samma sätt precis som alla andra. Vad är meningen ? Jag vet att man inte kan tåla alla människor här i världen, för det kan jag själv inte heller men inte fan betyder det att jag ska vara elak mot den personen då, vissa människor kan man bara inte med och det har jag full förståelse för, MEN betyder det att man ska behöva frysa ut den personen och visa tydligt att man inte tycker om h*n då ? Till och med snacka skit bakom ryggen eller mobba denna personen ? Vad i hela helvete är meningen med det !? Alla är vi inte likadana. Vi ser ut på olika sätt, är på olika sätt, klär oss på olika sätt osv, och så ska det väl få lov att kunna vara ? Det skär i hjärtat på mig när folk mobbar eller pratar skit samt fryser ut någon som man ser har det svårt att komma i kontakt med andra. Vad fan är meningen att vara elak mot någon som man vet har det svårt att komma in i "gruppen" (om man nu ska kalla det grupp) ? Du behöver inte umgås med den personen men du kan väl förhelvete åtminstone visa lite jävla hänsyn och vara trevlig, vad skadar det egentligen ? Tänk själv om det hade varit dig alla stod där och pekade ut eller mobbade, hade det varit så jävla kul då egentligen ? Nej det tror jag så fan heller. 

Jag är så jävla trött på ytlighet och mobbar jävlar som jag stött på endel de senaste dagarna, som tvunget ska vara så jävla elaka eftersom dom på något sätt tror att dom är tuffare och kommer högre upp så fort dom trycker ner någon. Vet ni vad ? Inte fan kommer ni högre upp för det. Jag vet att denna texten inte kommer göra något bättre, alls, men jag ville bara får det ur mig. Det har gått och gnagt i mig de senaste dagarna och jag blir så jävla förbannad. 

Till alla jävla mobbare där ute, fuck you och skaffa er ett liv istället för att trycka ner andras. VÄX UPP NÅN GÅNG FÖR FAN DÅ. Dra, idioter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0