Så nu lever jag efter bevisen.

Hej alla gröna, gula och bruna bananer ! Igår var jag i Malmö med Jocke, Paula, Cajsa och Cassi. Det var helt okej, lite väl mycket folk bara. Så efter nån timme så drog vi hem, tog med oss filt och gick upp på kullen, snackade och mös. Gick Sen och handlade pommes, satte oss ute på den klassiska terrassen en stund sen la vi oss. Cajsa stack vid halv elva och Cassi stack vid två, jag orkade inte åka med Cassi eftersom huvudet bankar sönder mig. Drar hem sen om någon timme eller så, ska träffa lite folk ikväll och bara mysa litta. Sen på söndag blir det städ och "matte mys" fast nä, matte helvetes plugg. Dö. 

Heido kompisar !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0