What's the point in playing a game you're gonna lose?

Om inte morgonen är speciellt god, hur säger man då ? Man kan väl inte bara säga "morgon"heller ? Det låter bara knasigt. Självklart att på engelska så låter det rätt bra att bara säga"morning", men nej inte på svenska. Men så är det ju alltid, allting ska alltid låta bättre på engelska, eller iallafall för det mesta.

Och anledningen till att jag började inlägget sådär är för att nej, morgonen är inte så speciellt god. Fick typ nyss reda på att jag ska vara hemma själv hela dagen, fram till nio ikväll. Gillar att vara hemma själv. Så atte, jag ska utnyttja dagen på bästa sätt nämligen, bädda ner mig i soffan med en kopp tee och hunden bredvid mig, sen också se alla Twilight filmerna. Twilight var rätt roligt att skriva. Twilight, Twilight, Twilight. TWAJLAJT. Nejmen åh, orka. 

Hejdå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0