Tisdag, dryga tisdag

Om tiden gått så snabbt som i förra veckan, då skulle det bannemej redan varit onsdag, onsdag kväll till och med. Just sayin. Ångrar mig samtidigt som jag inte gör det att jag blev förtvivlad och "klagade" i förra veckan angående just tiden. För den här veckan vill jag ska gå lite fortare, inte precis lika snabbt som den förra men lite, liiite snabbare bara så det kan bli fredag. Jag vill ha fredag. Nu helst. 

Okej kanske inte det mest intressanta jag skirivit denna saidan jul men iallafall, så ska jag skriva färdigt min redovisning inför morgondagen som jag, som sagt, är skit nervös över. Ska öva som satan så jag iallafall är säker på själva talet, sen hade helst klassen kunnat sitta och blunda, vända sig om eller till och med inte vara i klassrummet. 

ÅH VAD JAG VAR INTRESSANT IDAG DÅÅÅ, nej.
Ska kolla julkalendern nu, ses.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0