Jag är glad

Vi har typ, inga läxor eller prov. Bara lite såhär åt sidan arbete, typ sånt som man alltid gör i sista minut, dagen innan, så sent man bara kan liksom? Aa, sånt arbete. Och varför ska jag göra det nu, när jag liksom ser detta som en relativt läxfri vecka? Nej precis, bara onödigt. 

Dagen har rullat på för att ha varit en tisdag, rätt okej och bra ändå om jag får säga det själv. Längtar till helgen och dess roligheter dock (och måndag, hehehe), och då är det lite tråkigt att det faktiskt bara är tisdag. Men va gör man? Jag lever liksom vidare ändå.
På fredag kommer la resto of familia hit och firar lilebror, ska bli möjs. På lördag ska jag spendera tiden med min käre far, äta gott och kolla bio. Gissa film? Twajlajt ofc, vad annars menar jag??? ne juste.

Skepp å hoj, over and out, peace and love osv osv.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0