We will not grow old

Idag är,
- en trött dag
- en plugg dag
- en söndag
- en dusch dag

idag ska jag, 
- duscha
- plugga
- kolla 90210
- äta sötsaker bara för att jag kan och har mens
- färga ögonfransarna (oh how girlish)
- plocka i ordning på mitt rum
- se till att göra allt jag skrivit och komma i säng i tid

NU ska jag gå ut och göra frulle, sätta datorn på laddning och kolla ett avsnitt 90210, och sen antagligen göra allt det andra som står på listan. 
Jag blir lite rasande eftersom jag hela tiden tror att det är lördag idag eftersom jag var i skolan igår, nedrans öppet hus..........
Se till att chillidilla allt vad ni bara kan idag ni som inte har läxor och tänk lite på mig samtidigt,då blir jag glad.
Jag är seg och har ont i ryggen, och så avrundar jag detta inlägg.

Hoj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0