I studiernas värld

 
Ungefär såhär ser jag ut för tillfället, drunknar i allt vad anteckningar och häften, med allmänt ointressant fakta, heter. Men vad gör man egentligen? Har suttit hela kvällen och tryckt in allt vad jag orkat i skallen men nu säger jag NEJ och ska snart pallra mig upp till duschen och sen slagga, vilket låter rätt bra i mina öron. Jag menar, är man sleden så är man.
Känner jag mig säker på provet? Nja, lite till och från. Men ett E på provet skulle väl inte vara för mycket begärt kära PU lärare..

Min nuvarande vardag är väl inte så speciellt händelserik. Jag går i skolan, pluggar, sover och äter. Och där emellan allt annar fix och trams som ska göras. Så jag menar om det nu skulle vara någon där ute i den vida internet världen som saknar mina allmänt roliga, intressanta och innehållsrika (bara känn hur ironin flödar) inlägg så vet ni vad jag håller på med då jag inte vistas här, yesyes.

Imorgon åker jag till storstaden Helsingborg och på torsdag följer jag med Nelly hem efter skolan tilsammans med Trude. Lite förändringar i det tråkiga vardagslivet, vilket är rätt välbehövligt !
 
Nej nu kallar duschen på mig så atteh, vi hörs alla snubbor och snubbinnor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0