Kanelbullens dag, HAR NI MISSAT??!?!?!?!

DET VAR JU ETT JÄDRANS ANAMMA OM DESSA KANELBULLARNA. Frästa mig lite till bara, mm gör det, bara gå på den som inte får äta dom, mm gör det, mm. Inte för att jag är ett så stort fan av kanelbullar, men ändån. Nejmen seriöst, vi har fattat, det är kanelbullens dag. Spamma inte sönder med era bilder på facebook och instagram med texten "Kanelbullensdag" osv. I'ts driving me crazy people ! 



Iallafall. Halleo !
Nyss hemkommen från tha Hässlehåla efter ett ärende. Yesyes.
Kvällens planer: plugga, powerwalkish (?), duscha, sovasovasova. Har egentligen sovmorgon imorgon, men nej, flitig som jag är så ska jag skippa den för att istället åka till skolan och studera till mitt kära, älskade matte prov imorgon (kalla mig flitiga Johanna från och med nu). Önska mig lycka till, det lär behövas.. 
Åh hittade ett par super mega över maddaflippin snygga pjox inne i stan idag. Dom ska bli mina, minaminaminaaaa. Japp, nu vart de bestämt. Nej nu ska jag plugga i tackt till min "Höst möjs" spotify lista, jomen apsilut. 

Tjingeling kompisar ! Och kanelbulla er inte för mycket nu, snälla. Tack på förhand.

Mvh flitiga, kanelbulle-trötta, Johanna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0