Say, WEYOO

 HEEJ VÄRLDSBEFOLKNINGEN.
(jomen ellerhur att hela världsbefolkningen läser min blogg..)
 
För att sammanfatta dagen kort,
- jag vaknade av ett jädra smattrande mot mitt fönster och efter att ha trott att det typ var världens undergång med det jädra lätet, så steg jag upp och kollade ut genom fönstret. Det haglade.
- jag hade prov, det gick.. jomen det gick.
- hade gympa, dö.
- åkte in och handlade mina ÖVERNATURLIGT SNYGGA SKOR INNE I STAN, wiho.
- handlade också strumpor.
- åkte till min söta mormor och babblade lite
- mormor körde mig hem
- jag ska äta nu
- jag ska ut och gå med Cajsa sen
- jag ska sova tidigt för att vi inte har några läxor tills imorgon, WEYO MADDAFLIPPERS

Nu bli're mat people. 

Have a nice evening, heidååe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0