Blodbad i duschen

Jag skulle nyss gå upp och ta en efterlängtad dusch eftersom jag både var väldigt frusen och kände mig allmänt ofräsch. Står där och har precis tvålat in benen, ska raka dom och tro då fan inte att jag slant med den där förbannade rakhyveln ?!!? Jomen absolut. Oh fy sjutton så de blödde alltså, det bara rann och rann och jag trodde helt seriöst för ett tag att jag skulle dö där uppe av blodförlust. Han tänka all världens hämska tankar under de fem minuterna jag stod där uppe och min kropp bara pumpade ut blodet som värsta maddaflippin pumparen asså. 

Och nej, det är inte nu jag kommer med en bild på ett feset litet mini sår och bara har överdrivit till typ tusen, detta är ett stort sår alltså, inte världens bästa bild dock.

 
Aow, säger jag bara. Ska dock inte ändast skylla på den arma stackars rakhyveln och lägga all skuld på den utan nej, jag var en jädrans klant jag också.

Känns lite som en favorit i repris. Precis samma sak hände i våras (dock myyycket större sår) fast på andra benet. Att jag aldrig lär mig..

HOJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0