Hemma, jamenvisst.

TJÄNA BOJS ÄND GÖRLS.

Nejmen. Kom hem vid lite i åtta, mamma fick plåstrat om mig (tack gode god för mammor asså) och jag har lagat båda mina tights, som den händiga kvinna jag är. Ikväll tar jag bara det lugnt, orkar inget annat. Laddar inför en så sjuslå in i helvetes helg med massa plugg, framför allt,KAN NI GISSA VAD ?! Matte. Erkänn, ni blev lite sådär förvånade så ni släppte en liten nervös fis och allt ? Jag vet, så jäkla mogen. Men absolut. 

Veckan i Emmaboda har varit bra, väldigt bra faktiskt ! Härliga lärare och roliga uppgifter att jobba med. Skulle inte ha något emot att åka dit igen, vilket antagligen inte kommer hända men man kan alltid hoppas mina vänner, man kan alltid hoppas.

Nä, nu väntar jag bara på att el muppo (Ubbe) ska logga in på skype så vi kan pladdra litta och sen ska jag krypa till sängs. 

HOJ PÅ ER, HOJ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0