Kära tisdag, bara gå.

Ska vi sammanfatta dagen kort ? Okej,
 
- Vi hade gympa, skulle springa på tid, sprang jag ? Nej. 
- Gympa läraren snäste åt mig pga att jag inte sprang, jag sa att jag hatar att springa. MEN JAG GICK, SÅ LITE DUKTIG VAR JAG VÄL ÄDNÅ. Tack.
- Fått reda på att vi har friidrott friluftsdag nästa vecka, tisdag. Blörk.
- Jag har hunnit kollat mig i spegelen 100 gånger idag och alla gånger velat antingen, ta sönder spegeln eller typ slå till mig själv. Trött på detta nu.
- Har också hunnit beklaga mig över mitt hår (som har med ovanstående punkt, eller i detta fall streck, att göra) och mitt hat till denna korta frisyr. Osäkertjej.nu , jag vet.
- Blivit lite lättad över matten, dock inte tackvare resultatet från provet i fredags (nej gud nej, det var typ, "kom och flå mig levande*, när jag såg resultatet) utan nej, för att vi har algebra nu vilket jag har ganska lätt för faktiskt. Waow jag vet, förtjänar en liten applåd iallafall.
- Grölat, har jag också gjort. 

Ursäktar mig för att jag bara klagar och är allmänt negativ till typ allt, men vissa perioder är så i ens liv och det är smällar vi får ta. 
Veckans värsta skoldag är iallafall nu över, det glädjer mig. Nu längtar jag bara till fredag och lördag då jag äntligen ska få träffa CC centrum och Co. SKA BLI HIMLA TREVLIGT.
okej hejdå.

Ben&Jerry's, det är något jag saknar kassa dagar som dessa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0