Nattis

Synen från min dators vinlek för tillfället.

Nejmen min säng är skön, myspys å sådär. Börjar bli trött nu, å tacka gudarna för det. Har bara väntat på att bli trött nu i ett par timmar. Somnade i soffan mellan åtta och tio innan, kunde sen inte somna om när jag väl kröp till sängs. NEJMEN GUU VAD INTRESSANT, SÄGER NI DÅ.Ilandproblem på högsta jävla möjliga grad asså, helt sjukt. 

Nejmen att sova nu låter inte helt fel. Imorgon väntas en dag med matte plugg (förvånad ? Nej. Man hade liksom blivit helt rackabajsarens förvånad om jag hade skrivit att jag skulle plugga religion, typ flugit av stolen av förvåning. Så nej, det vill vi inte riskera, därför bättre att skriva matte. Vilken lång parantes, heh) och packning. Måste komma i säng tidigt eftersom jag ska vara inne i hässleholm halv sju på måndag, sen bär det vidare till Emmaboda. Usch, nervös. 

GODNATT BARN.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0