VAAAD VÄNTAR JAG PÅÅ, SÄG FARVÄL TILL MITT HJÄRTA INATT

dag är en sån dag, regnig, ful, dum och grå. En sån dag du bara vill sitta inomhus och kolla film(something borrowed, vill seseseee!!!"#€%&/), dricka varm choklad och äta lite typ, fruktsallad, ja.. fruktsallad ! Men det kan inte jag lalala, för jag ska göra något som matchar dagen med sitt regniga-dumma-fula-gråa tjoffs istället, nämligen och plugga, nanana. Serri skolan, du förstör mitt liv. Nej det gör du inte, jag bara drog en allmänt kass vits där, du gör mitt liv bra i slutändan med en bra utbildning och allt. Så även om jag klagar så ska du veta att du egentligen är bra, att bakom alla dessa groteska ord så tycker jag faktiskt om dig, lite smått. But don't tell anyone, jag blir betraktad som geek då, samt att jag ska plugga på en lördag. Johanna du är mobbad, jo tack jag vet.


GODMORGON !


Vilken inledning. Så djup och känslosam, yesyes. 
Idag ska jag skriva ett tal, plugga glosor, läsa bok och räkna matte. Förhoppningsvis så kan jag kolla film ikväll, vilket hade varit mys, lite sådär med mig själv. ÅH VAD JAG OCH MIG SJÄLV SKA HA DET MYS. Tänkte skriva "forever alone" där efter men kom sen och tänka på översättningen till svenska, "förevigt ensam". Hmm.. erkänn att det låter lite mer såhär djupt och hemskt ? Jag menar, forever alone låter bara allmänt töntigt och uttjatat gemtemot den svenska översättningen ? Ja, då har det jag aldrig trodde kunde hända hänt, att svenska kan låta bättre än engelska, for ones. Waow, säger jag då.

Detta var ett jädrans långt inlägg..
Hoj peeps.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0