Det är nu eller aldrig

Tisdagen har snart passerat och vi är på skolbanan igen. Helt okej. Inte stört kul men inte heller ligger jag i fosterställning och gråter för tillfället, så det rullar väl. Tanken på att måndagen igår var röd gör denna veckan aningen bättre. Tack första april, för att du ville vara röd igår. 

För övrigt så hoppade jag gympalektionen imorse. Hade feber och stannade hemma för att låta den gå ner sig litt. Sen hade vi bara två lektionaaas så jag ska inte klaga, dagen har varit helt ok. 
Ska sätta mig och läsa ut svenska boken nu, åtta kapitel kvar, den börjar bli rackarns spännande. Fallen Ängel, läs den, älska den, krama den. Den är bra, som fan. Har dock en liten touch av Twilight i sig, men det tänker man inte på så mycket. 

Nu ska jag chilla vidare, ha't gött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0