10:e augusti

Igår åkte jag och Robin hem till Vendela där vi sen också träffade Ida. Vi handlade pizza, pratade en massa och åt en väldigt god hemmagjord glass som Vendela hade gjort. 
Jag och Robin delade på en riktigt god pizza, en av mina favoriter!
Varken Vendela eller Ida ville vara med på bild så här har ni en glad Robin iallafall, haha!

Imorse vaknade jag vid nio, gjorde mig lite frukost och gick ut och satte mig i trädgården tillsammans med hunden.
Ikväll skulle jag nog träffa Vicki en stund, får se vad som hittas på! Annars nu under dagen har jag inte mycket planerat. Hade tänkt sola lite men nu kom det istället en massa moln så känns inte speciellt lönt.

Ha en fin lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0