14:e augusti

Godmorgon!

Har inte visat mig här på någon dag nu eftersom jag inte direkt känt för att skriva. Vädret har varit ur dåligt dom senaste dagarna och jag har inte känt att jag har kunnat fotografera några bra och fina bilder att slänga upp här som gör ett inlägg mycket roligare. 
Men igår iallafall så åkte jag och mamma in till Hässleholm och kollade rundor lite, fick med mig en almanacka hem och sen tog vi och åt en varsin macka på Subway. Därefter tog vi bussen hem till mormor för att sen köra och hälsa på min fina morfar. Jag var väldigt nervös men det gick faktiskt bra ändå och det fick mig ett litet glädjerus i humöret, även om han var väldigt trött och satt och små sov lite under besöket. Men att just vara hos honom kändes så väldigt bra! När jag kom hem gjorde jag och mamma tacos och efter maten gick jag ut i ovädret för att träffa Cassi och Robin för en liten pratstund. 
Idag ska jag troligtvis in till stan för att träffa Cassi och Matilda en stund, vilket ska bli väldigt kul att få träffas bara vi tjejer och prata lite igen! När jag kommer hem ska jag packa lite och städa rummet hade jag tänkt, för när jag väl kommer hem efter semestern är det rätt skönt att komma hem till ett städat rum och inte ett bombnedslag haha! 
Ska nog snart ta och göra mig frukost för att sen sega igenom morgonen tills jag ska träffa mina tjejer. Och ursäkta för ett tråkigt, vardagligt inlägg utan något roligt i bildväg men idag fick det bli så. 
Hoppas ni får en bra dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din lilla rackare, höhöhö du vet absolut inte vem jag är :)

Du är så fin! :')

2013-08-14 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0