1:a Augusti, det går mot sitt slut

 
Att uppdatera min blogg är väl kanske inte det roligaste förtillfället när det ända jag skriver om bara är min onda fot och att jag kolla Pretty Little Liars dagarna i ända, haha. Men, min fot är faktiskt bättre, vilket är jätte skönt! Så det är väl kanske lite roligare att läsa, att mitt gnäll faktiskt snart är över! 
Imorgonkväll ska jag och mina små bröder ta tåget till Höör för att sen bli uppmötta av farmor där och åka vidare till en Camping som ligger i närheten av Ringsjön. Blir där tills lördag och åker hem någon gång under eftermiddagen. Tar med kameran och hoppas på fint väder så jag kanske kan få några bra bilder att visa upp här senare. 

Förresten, ett tips till er tee-drickare. Detta jag dricker för tillfället är ett super gott ört-tee min mormor och farmor brukar köpa med sig hem till mig när dom är i Tyskland. För vad jag änsålänge vet så finns det inte i Sverige. Har druckit det sen 2009 eller 2010(?). Men det är verkligen jätte gott och man får en så frisk känsla när man dricker det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0