7:e augusti

Sitter ute och äter jordgubbsyoggi och lite start och som ett plus, lite choklad och lyssnar på musik. Har inte mycket att göra idag, tog lite bilder innan så redigering får väl bli min underhållning nu en stund, tror jag ska sortera lite på datorn också. Är ensam hemma eftersom lillebror är på sommarskola, mamma iväg och min låtsaspappa är och jobbar. 
Riktigt gott och väldigt mättande också!

Imorgon ska jag och Robin (om inte fler hänger på?) ner till Malmö, ska väl inte göra någpt speciellt precis. Känner ett litet tvång av att åka ner till Malmö eftersom jag faktiskt inte varit där på hela lovet, får ångest över att jag inte varit där förrän nu haha. 
Tar nog med mig kameran imorgon också så förhoppningsvis blir det några fina bilder tagna. 
 
9 dagar kvar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0