Hemkommen och lite bilder

Godkväll människor!

Nu är jag hemma, uppackad, utvilad och landad. Skönt, men ändå inte. Jag menar vem saknar inte värmen på 45 plus grader när man sen kommer hem till Sverige igen som ligger på ca 17? Am I right or am I right? Oh yes.
I vilket fall så kom jag hem igår vid runt halv ett tiden. Packade upp snabbt, bytade om och förde in bilderna från resan i datorn innan Frendy kom hit. Jag var verkligen helt slutkörd igår efter att ha varit vaken i ca ett dygn med ändast lite sunkig flyg frulle i magen, så när väl Frendy kom hit pratade vi litegrann och sen somnade vi båda två en stund. Men inte långt efter det somnade jag om i en knapp timme i hans famn igen och vaknade ca en kvart innan han skulle gå. Se vilken otroligt rolig flickvän jag är. Senare under kvällen fick jag äntligen i mig mat (som jag sen fick ont i magen av pga att ha varit för hång plus att jag tog för mycket än jag egentligen orkade) och sen somnade jag pladask i sängen runt nio tiden. 

Idag känner jag mig seg men inte alls lika trött. Vaknade dock vid kvart över 6 i hopp om att skullat ha somnat om, men icke.. Har annars bara segat rundor i mjukiskläder hela dagen och frusit gumpen av mig. Men jag ska inte klaga, jag är hel och levande så det är ju självklart ett plus! Eller jo, vill klaga lite endå. Är knappt brun sen semestern och ska jag berätta varför? Jo, soleksem. Där har ni svaret. Skuggan har tyvärr fått vara min bästavän de senaste dagarna.. Men jag ska endå inte vara sån, semestern har varit jätte mysig, rolig och väl behövd så jag tackar, bugar och bockar för det!

Lite bilder för att fylla ut 

Jag tänkte inte på att jag höll sådär feset om drinken när mamma tog bilden, haha...
Min låtsas pappa skulle äta en persika som han hade lovat oss innan vi åkte vilket han har svårt för med tanke på hur håriga dom är, haha!

Har fler bilder men orkar inte lägga in fler nu (dessa är inte redigerade heller pga lathet). Ska be Martin skicka några bilder han tog från semestern också som kanske kommer upp här senare i veckan, men vi får se!

Nu är jag skit hungrig, men ni får ha en rackarns bra lördag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0