Malmö med bra vänner

I eftermiddags till ikväll har jag umgåtts tillsammans med Vicki och Robin nere i Malmö. Drack kaffe på Baristo och satt och pratade en himla lång stund om precis allt mellan himel och jord. Tiden började dra ihop sig så vi letade snabbt upp Subway för att köpa oss lite mat innan vi satte oss på tåget påväg hem igen.
Vi var framme i Hässleholm vid tjugo över nio tiden och pratade och väntade ett tag på min och Robins buss som gick 22:02. 
När jag och Robin kom till Tyringe träffade vi Cassi och pratade en liten stund. Kom hem för en timme sen ungefär och ska snart krypa till sängs och sova, är himla trött ikväll. 
Här har ni två bilder till på kaffe och en kaka, för kaffe och kaka är gott. Och med det så säger jag godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0