En bra kväll

Igår hade jag en väldigt bra och rolig dag i Helsingborg tillsammans med ett par fina vänner. Vi satt i en park först, pratade och skrattade och var allmänt glada på livet. Efter nån timme begav vi oss den långa vägen ner till stora scenen för att kolla på Joddla Med Siv, och ja, vägen var lång och gick inte speciellt fort med tanke på att det hänt något konstigt med min fot som gör något så otroligt ont men vet inte vad.
Vi gick ner till Joddla och Robin fick se några efterlängtade låtar. Vi åkte sen en karusell och gick efter det till tåget. När jag kom till Åstorp sen väntade jag på Lasse och mamma som skulle hämta mig. Hörde sen att ett gäng som skulle till Tyringe inte hade fått plats att komma med bussen eftersom det va knök fullt. Ringde Lasse och frågade om dom kunde åka med med tanke på att han ändå skulle köra tomkörning till åstorp med bussen. Gick fram till dom sen och sa att dom kunde åka med, såg riktigt hur glada dom blev, då blev jag också glad. Det kändes riktigt bra sen faktiskt, av att ha gjort någon en god gärning och fått dom glada. 
Sen var jag hemma och i säng vid två tiden ungefär och vaknade nu för en timme sen. Har inget planerat idag så det blir väl bara att ta det lugnt, kolla serier och filmer och bara mysa. Vädret ser bara grått och tråkigt ut så det får bli en inne dag. Kanske går ut en runda sen, jag får se med tanke på att foten gör minst lika ont idag som igår.

Ha en fin söndag!

Robin får stå för bilden, ett tappert försök att smyg fota Nic Schröder haha!



Kommentarer
Postat av: Robin

Fyfan i helvete, att du alltid lyckas fånga dom äckligaste bilderna på mig haha! Pågen på bilden behöver klippa sig och träna lite känner jag... äsch, jag e lia gla ändå :) Tack för igår!

2013-07-28 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0