Färgade Ögonbryn

Jag är absolut ingen "beauty blogger" eller ens något i den stilen, aldrig varit och kommer heller aldrig att bli. MEN jag måste bara tipsa om att färga ögonbrynen för er som har väldigt svaga eller samma problem som jag, att dom är så ljusa att dom inte syns. Jag har funderat på detta ett tag men inte vågat för jag har varit rädd att färgen skulle fastnat i huden, eller att dom skulle bli helt kol svarta eftersom det är ca 5-10 minuter man ska ha i färgen om man vill ha full effekt, så det går rätt fort att få färg. Jag hade väl i min färg i ca 3 minuter. 


Klandra inte mig för bilden, jag vet att den inte är speciellt fin eller bra gjord haha.

Men jag är glad att jag tog mig i kragen och gav detta ett försök eftersom det ser mycket mer naturligt ut och man behöver inte alls fylla i brynen i onödan. Så detta är ett tips till er som har samma problem som jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0