Känner ingen ånger.

Sitter i sängen, lyssnar på musik och försöker plugga vilket inte går åt rätt håll precis. Vid åtta ska jag se X-factor samt försöka komma på en grej till svenskan till imorgon, göra lite engelska ovanpå det också. Herregud, det ända jag pratar om på min blogg är skolan. Ska kanske starta en skol-blogg istället ? Vad är det som händer med mig!?!

Jag tänkte på det, jag kanske ska göra en kategori som heter "matte" eller "matte hatet" eller något liknande eftersom det blir väldigt många matte inlägg på denna bloggen och jag aldrig riktigt vet i vilken kategori jag ska lägga dessa matte inlägg. Låter inte det som en bra ide ? Jo. Väl nästa gång jag känner att, "Nae men du vet, ett matte inlägg hade suttit fint nu, vad sägs som att skriva om det på bloggen ?! Himla bra ide, det kör vi på!" så kommer jag göra en kategori med något vackert "matte" namn.

Herregud, märks det att jag inte sovit bra inatt ? Jag går nu. Heido.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0