Möjs med töserna

GODKVÄLL ALLA SNUBBAR OCH SNUBBINNOR !

Kom hem för en stund sedan efter en möjs kväll hos Olivia med Cajsa. Käkade tacos och pratade lite allmänt, mycket skratt och bus, hoho. 

Skoldagen var helt okej. Åkte till skolan lite tidigare (hade sovmorgon) för att kolla igenom matten och tyskan. Sen vart det fredags fika och två timmars matte. Bytade också platser, och sen käkade vi. Jag är så himla smart och kommer på halvvägs påväg till Persgården att jag glömt mitt "mat kort", eller vad man nu ska kalla det. Så Robin var snäll och cyklade tillbaka till skolan med mig för att hämta det. Sen hade vi tyska fram tills klockan tre. Helt okej dag !

Vet inte hur många gånger jag nämnt att jag längtar/är taggad osv på morgondagen ? Nåväl, kvittar om jag skriver det igen eller inte, JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ ATT MINA BYXOR SNART SPRICKER. Uttryckt mig tydligt nog nu ?

Imorgonbitti ska jag gå upp i tid för att gå ut och gå, en lååång rackabajsarens runda, vara sig vilket väder eller vind de må vara. Känner ni inte bara hur rebellen inom mig flödar ?! Helt sanslöst för fan. 

Min mamma fyller år om bara tio minuter, den 15:e september. Hon är bäst, den bästa mamman som finns, bara så att alla är medvetna om det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0