Två av dom finaste personerna på jorden

 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Men kan du sluta få mitt hjärta att hoppa extra slag och ge mig lyckorus? Jag älskar dig Johanna, åh jag vill bara skrika så lycklig jag är över er!

Svar: Lyckorus är bra, det behöver du nu, och mer ska du få! :)Jag älskar dig också Cassi, jag är himla lycklig över att jag har er med!
Johanna Strand

2013-07-19 @ 06:02:06
URL: http://ccmp.blogg.se
Postat av: Robin

Som jag älskar er! Ni är bäst mina underbara bästa vänner. Ska vi prata om lycka? Det är jag som är den lycklige, för att jag får ha er i mitt liv!

2013-07-19 @ 20:30:37
Postat av: Anonym

Hej underbara söta rara Johanna. Vill bara att du ska veta hur glad och tacksam jag är att ni bryr er om cassi just nu när hon behöver det mest. Det är vid sånna här situationer man ser vilka som är dom riktiga vännerna. Hon är oerhört tacksam att ni finns vid hennes sida, det gör henne bara mer starkare och motiverad till ett friskare liv. Så tack än en gång till dig och Robin ni e dom finaste vännerna man kan önska sig. Cassis pappa.

Svar: Hej underbara lilla Fredrik! Vad glad jag blir utav det du skriver, och det känns bra att få höra att det man gör ger nytta och glädje till andra. Att backa ur och inte hjälpa till i en så svår situation som denna finns verkligen inte på min karta, jag och Cassi har så mycket historia bakom oss att jag aldrig för mitt liv skulle kunna svika henne i ett sånt här läge. Jag är så väldigt tacksam över att hon också finns vid min sida, för jag vet om att om detta hade varit jag istället så hade hon gjort samma sak för mig. Tack till ni, hennes fina familj också för att ni är så stöttande som ni är och bryr er om henne så mycket, det glädjer mig att veta att ni stöttar henne så mycket som ni gör och ger allt ni har för henne. Så tack ännu en gång, till er också!
Massa styrke kramar till er, så ses vi säkert snart!
Johanna Strand

2013-07-21 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0