Medans dom skakade på huvet, levde vi här i nuet och vi drömde ihop

Idag känner jag mig som en sophög. En riktig kompost sophög med lite utav en vätskebrist.MEN JAG LEVER.
Gårdagen var bra och jag uppskattar jätte mycket de folk som tog sig tid och trösta och prata med mig när jag mådde dåligt, så himla snällt, blir helt tårögd så fina människor det finns. SåTACK till er!

Idag vaknade jag vid halv sju eftersom jag var så himla törstig. Gav ett tappert försök till att somna om sen, men icke. Satte mig och kollade på Mellet sen igår och sen vaknade Robin.
Vi åkte sen till Cassi och hämtade Matilda och mina grejer sen blev vi tre lämnade på stationen.

Annars idag har jag sovit en stund, ätit god mat och nu ikväll var jag hos pappa en stund och spenderade lite tid med honom och lillebror. Nu ska jag nog göra mig natta redo och bädda ner mig i sängen. 

Va himla dålig på att ta kort igår med både mobilen och kameran så det får gå med en bild från Cassis instagram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0