En bra helg

Godkväll!

Ikväll är det en duktigt seg Johanna som skriver. Snuvig i näsan, huvudet känns tungt och ovanpå det också magsmärtor. Så ikväll ska jag stanna i sängen, tycka lite synd om mig själv och kolla Pretty Little Liars haha!

Kom hem för en stund sedan efter att ha tillbringat natten hemma hos min syster vilket va väldigt mysigt! Min storebror var också där vilket också var hur bra som helst eftersom vi tyvärr träffas så sällan.. En massa prat, god mat och underbart umgänge! Dessvrärre så sov jag så sjukligt dåligt inatt. Vaknat med jämna mellanrum av att jag inte kunnat andas och haft så himla ont i magen.. Men om man bortser från det dåliga så var detta absolut en kanon helg!

Imorgon drar vi igång med en ny skolvecka igen. Den som nu har passerat var inte alls så farlig som jag trodde, men det är väl bara till att vänta och se. 

Ha en fin söndagkväll!
Har inga bilder så det få bli en tråkig mobilbild för att fylla ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0