Kärlek i luften och du är i min tanke

God förmiddag på er! Idag är jag hemma från skolan pga magproblem och lite andra grejer där till, men trotts det så är jag relativt glad idag och har en positiv känsla inom mig. Solen skiner och det är en fin september dag! Jag vill så gärna ut och fota lite bilder idag om magen inte säger emot eftersom det stått rätt stilla här på bloggen ett tag nu. Men vi får helt enkelt se!
Åt iallafall en god och mysig frukost tillsammans med mamma imorse som jag snabbt och lätt fixade ihop. Tillsammans med oss hade vi också ett litet gulligt sällskap som också skulle få i sig lite frukost (mjölk).
Vår fina lilla Sonja.

Nu ska jag upp och ta mig en dusch och sen se om jag sätter mig ner med lite läxor eller inte. Tar jag bilder idag så kommer dom förmodligen upp ikväll så håll utkik!
Ha en härlig och fin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0