See you soon, London.

Godvkäll vänner.
Packade för en stund sen färdigt det sista man kan packa kvällen innan och tänker nu ta det lugnt en stund innan jag lägger mig för att sova någon timme för att sen fara upp igen och bege mig till stationen. För imorgon, eller rättare sagt idag, åker jag till London och blir där fram till tisdag tillsammans med min klass. Jag vet inte om jag är direkt förväntansfull eller inte, är jag ens riktigt taggad på detta? Har ingen aning. Är på något sätt nervös men kan inte riktigt sätta orden på varför. Jag försöker tänka positivt, att detta kommer bli fyra fartfyllda dagar som rent utav bara kommer flyga förbi. Anledningen till att jag kanske inte känner mig direkt förväntansfull och samtidigt är nervös är väl för att jag inte riktigt känner någon riktig trygghet tillsammans med denna stora skara jag ska åka med. Självklart känner jag mig trygg i dom som står mig närmst och det glädjer mig att jag åtminstonne kommer ha dom med mig vid min sida för annars vet jag inte riktigt vad jag hade gjort. Men det är liksom någonting som fattas. Jag kan inte riktigt känna mig avslappnad och lugn med dessa människor (förutom dom enstaka jag faktiskt känner mig trygg med) och känner en viss ångest i halsen. Jag försöker att vända det hela och vara mer pepp eftersom jag känner mig själv så väl, och ju mer jag tänker på det sämre desto sämre blir det, ellerhur?

Jag ska försöka lugna ner mig med saker som får mig att må bra innan jag kryper till sängs och sen låta morgondagen visa vad den har att erbjuda och så får jag helt enkelt ta allt som det kommer. Allting kommer att gå bra, så länge man vill och tänker positivt. 

Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Tror mig det kommer att gå fint ska du se! Du kommer att lära känna din klass på ett helt annat sätt, eller det gjorde vi i alla fall. Men ha det så jättekul därborta! :D

Svar: Det blev lite bättre än vad jag hade trott och resan var helt okej! Men ja, roligt kan jag väl inte förneka att jag hade haha! :)
Johanna Strand

2013-09-28 @ 10:12:04
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0