5 december

Idag mår jag inte mycket bättre än vad jag gjorde igår och fick därför stanna hemma från praktiken idag igen. Halsen gör ont, bröstet svider och känner mig svag i kroppen och är något otroligt trött hela tiden. Dessvärre går det knappt att sova eftersom jag är alldeles täppt i näsan. Febern har jag dock haft tur med, hade lite innan idag men den är nog borta nu. 

Såhär ser det ut för mig just nu. Musik, tee och en bra bok att läsa + x antal tillbehör för en sjukling. 
Det är dock synd att jag inte har så stor ork i kroppen för att sätta mig ner med allt jag har att göra i skolväg.. Förhoppninsvis får jag lite tid och ork i helgen.

För att sluta klaga och prata om något annat så längtar jag till imorgon. Jag och min bror ska in till pappa för att baka lite och äta tillsammans och träffa vår lillebror som är nere för helgen. Sen ska jag och Linus på bio eftersom jag gav honom det i födelsedagspresent, att se valfri bio när han ville och han ville se The Hunger Games: Mockingjay part 1 vilket jag också vill. Så imorgon kommer bli hur bra och mysigt som helst! Förhoppningsvis har jag blivit lite bättre till imorgon med. 

Annars kommer kvällen bestå av vad den gjort i princip hela dagen, kolla serier, läsa och lyssna på musik. Har varit med om roligare fredagar, men vad att göra?

Ha en fin fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0