A perfect dim illusory light

Det är söndag kväll och ångesten ligger och lurar. Har under dagens lopp försökt fokusera på slutrpovet i kemi på tosdag, men det har helt enkelt inte gått särskillt bra. Känner mig ofukoserad och som om jag inte kan något. Det jag under veckan trodde var solklart, var istället idag som en omöjlighet vilket oroar mig rätt mycket.

Har i allmänhet en hel del tankar som virvlar runt i huvudet på mig ikväll, men så är det ibland! Känner att det på något sätt söver mig och gör mig väldigt trött. Funderar på att gå och lägga mig och låta tankarna läggas på hyllan. Längtar tills lite grejer jag beställde under veckan kommer hem till mig så jag kan glädjas över det. Det sved lite i plånboken kan jag väl säga men ibland ska en också kunna få unna sig! Materiell lycka är den bästa lyckan, ibland iallafall.

Hade iallafall en trevlig stund igår tillsammans med min familj och Cassi. Åt fruktsallad och satt bänkade framför tv:n och kollade på Melodifestivalen som har varit så efterlängtat från min sida! 

Ska nog göra mig klar för att sova, eller kolla på någon bra film!
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0