MoroccanOil


Detta beställde jag i fredags och hämtade ut igår efter skolan. Har haft ögonen på MoroccanOils produkter ett tag men inte tagit tag i att beställa hem något. Men i nu bestämde jag mig för att prova på och unna mig! 

Jag är alltid lite orolig över att prova på nya grejer och googlade runt lääänge innan jag beställde detta. Kollade massor av olika recensioner och youtube klipp kring vad folk tyckte om produkterna. Kan väl säga att av det jag såg så tycker ca 80% av dessa människor att produkterna är jätte bra! Jag nojjade över att de inte skulle passa mitt hår och min hår typ, att mitt slingade hår skulle bli missfärgat osv. Mer kortfattat så var jag rädd över att betala en ganska hög summa för något jag inte alls skulle bli nöjd över. Jag googlade också runt för att hitta ett så lågt pris som möjligt och hittade detta på fyndiq.se (direkt länk till det jag köpte).

Jag kunde inte vänta med att testa detta så jag provade det igår kväll. Någon form av recension kan jag väl inte göra nu direkt eftersom jag bara har provat det en gång, så det kan komma lite senare efter ett par användningar! Meningen är att detta ska återfukta och reparera håret, så det är något jag kan skriva om om ett par veckor. Men jag kan dock säga att jag redan nu älskar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0