Så mycket negativa känslor

Just nu känns huvudet tungt av miljontals tankar som hela tiden är där och gnager. En ångest som sitter i magen konstant utan att jag vet något svar till varför. Känner mig så väldigt deprimerad för tillfället. Orkar ingenting och känner mig inte riktigt glad. Vill nästan inget annat än att ha sommar och värme just nu. Lite fint väder sätter lätt ett leénde på mina läppar. Känner mig gråtfärdig hela tiden, kan trilla ihop när som helst och bara gråta för ingenting. Minsta lilla knuff sätter igång mina tårkanaler just nu. Visst kan inte alltid livet vara lätt som en plätt och en dans på rosor, men just nu är det inte läge för en dimp i bergochdalbanan. Varken mitt psyke eller min tid behöver detta just nu när jag har så mycket annat jag behöver fokusera på. 
Detta behöver jag nu, värme, fräknar, solblekt hår, glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0