Få eldflugorna till att dansa

Godkväll på er där ute i blåsten!
Just nu sitter jag omringad av skolböckerna vid köksbordet. Biologi är det som främst står på schemat eftersom jag har prov i det på torsdag. Har rätt mycket i skolväg nu framöver som ligger och väntar. Prov på torsdag, rapport ska in på fredag och en tyska redovisning också, en rapport nästa vecka och ett slutprov i kemi som väntas också. Mindre roligt, men det är bara att hålla ut och ta sig ann det! 

Sen jag skrev sist har det inte hänt speciellt mycket. Skolan tog fart och det som hållt mig sysselsatt är studierna men jag har även lyckats få stunder då jag umgåts med dem jag tycker om lite extra.♥

Jag har inte mycket att dela med mig av men kände mest för att kika in och säga hej. Nu ska jag plugga vidare i nån timme innan jag lägger mig i soffan framför Paradise Hotel.
Favorit pyjamasen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0