I want to make a ray of sunshine and never leave home

Godkväll! (känner att jag alltid inleder inläggen med det... får komma på något nytt)

Sitter i sängen och ska snart krypa ner unter mitt mysiga täcke och sova för att orka med tisdagen också. Idag har jag pluggat lite inför slutprovet på torsdag nästa vecka. Känner att det kommer bli min sysselsättning fram tills dess, plus dem andra roliga (nej) studierna jag har vid sidan om. Men något som höjer humöret en aning är att älskade Melodifestivalen kör igång på lördag!! Jag har verkligen längtat ihjäl mig kan jag ju säga.. Älskar det programmet! 

I helgen fick jag spendera tankarna på lite roligare grejer än enbart plugg. Umgicks med Frendy och hans vänner vilket för övrigt var så himla roligt! Fick även träffa mina underbara tjejer, Matilda och Cassi, över en spontan övernattning som var så behövlig även om timmarna bara sprang iväg. Igår var jag så trött att jag inte orkade ta tag i plugget, men så får det vara, att orka hela tiden funkar inte det heller.

Det här blev väl ett litet tråkigt vardagligt inlägg, men kände mest för att uppdatera mig lite grann. Har ju ny header och allt som jag fixade till igår! Tackar min fina vän Cassi som tog lite bilder på mig för nåra veckor sedan.
Men ni får ha en bra vecka och sköt om er! Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0