En lista

Vad har du för musiksmak?
Jag vet väl inte riktigt om man kan kalla det någon smak, men här har ni det jag lyssnar på mest just nu iallafall.

Hur ser ditt liv ut nu i jämförelse med ett år sedan?
Jag tror det ser ganska likt ut, jag har väl vuxit lite mer i mig själv sen dess men annars ser det relativt likt ut vill jag nog säga.

Vad har du för drömmar?
Oj, vad svårt.. Jag har väldigt många drömmar, bland annat om att bli djurpolis tror jag.

Vad är ditt humör just nu?
Lite halv låg, har ont i magen till och från. 
Beskriv dig själv med tre ord.
Det här är så svårt haha, men jag är väl snäll, hjälpsam och godtrogen. 

Finns där något folk inte vet om dig?
Det finns där säkert, som nu är jag inne i en period där jag inte berättar speciellt mycket för de som står mig nära eftersom jag inte har så mycket ork till det. Jag vet inte varför, det bara är så!

Finns där något du ser fram emot?
Sommaren herregud!!!

Nämn tre saker du är bra på.
Bra och bra men jag försöker ofta hjälpa folk som mår dåligt, bra på att lyssna och säga mina åsikter.  

Nämn tre saker du är mindre bra på.
Att visa tacksamhet, jag kan vara sååå tacksam och glad över något men är så dålig på att visa det. Jag är ganska dålig på att ta tag i saker och fysik, jag är uuur dålig på fysik. 

Har du något beroende?
Ja det har jag, lypsyl på både gott och ont. Jag hatar att ha torra eller spruckna läppar så efter varje gång jag tvättat ansiktet eller liknande så behöver jag ta lypsyl, samma när jag ska gå och lägga mig. Men samtidigt känns det inte bra attt vara beroende av det heller..

Favorit maträtt?
Men herregud nej, det går inte att välja. Mat är så gott!!
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte, vad tror folk egentligen om mig? Det är så svårt att säga, känns som om det är antingen att jag är super bitter och snäsig eller glad och trevlig, men jag vet inte. Jag är snäll iallafall, haha!

Brukar du skratta för dig själv?
Ja det brukar jag haha, eller ibland iallafall.

Vad gör dig glad?
Det är mycket som gör mig glad, bland annat mina vänner och familj, sommaren, lycklig kärlek, nybäddad säng med en nyduschad jag i, jordgubbar, ballonger och massa mer.

Är du en blyg person?
Ibland kan jag tyvärr vara det, men det var värre förr eftersom jag verkligen var super blyg då och knappt kunde ta för mig alls. Nu är det lite bättre iallafall, är inte sååå blyg längre.

Vad får du oftast komplimanger för?
Oj, det vet jag faktiskt inte.. Att mitt hår blivit långt på ganska kort tid kanske?
Finns där någon låt som gör dig extra glad?
Ja där finns ett par faktiskt, bland annat dessa: här, här, här, här, här, här

Finns där någon låt som gör dig mindre glad?
Ja här, härhär, men de är ändå bra låtar. 

Vad tycker du om att dricka på morgonen?
Det beror väl på men juice kan vara rätt gott och om det är tidigt på morgonen är kaffe rätt gott.

Vanligaste färg på kläderna?
Det är lite olika, men blått brukar jag väl ha ganska ofta. 

Vilken är din favoritårstid?
Sommar såklart, sen kan även hösten vara mysig. 

Förlåter du folk lätt?
Det beror på vad det gäller, men är det rätt allvarliga saker som sårat mig så nej. 

Har du någon dålig vana?
Vet inte, att jag kanske använder plattången mer än vad jag borde, vill helst inte använda den så mycket alls. Och sen klarar jag inte av att gå på A-brunnar heller.

Brukar du bli arg?
Det beror väl på, men jag kan bli väldigt arg för en kort stund och lugnar mig fort därefter och inte förstå varför jag blev så arg som jag blev. Tror ibland att jag har aggressionsproblem.
Läser du ofta böcker?
Nej inte så mycket som jag skulle vilja, för jag tycker verkligen om att läsa böcker! 

Sover du helst själv eller ensam?
Det beror på, tycker om att sova själv eftersom jag tar mycket plats men har jag en bra person bredvid mig är det alltid mysigt. Så det är väl lite 50/50 men oftast tillsammans med någon, får jag väl säga. 

Nämn tre saker du inte kan leva utan. 
Lypsyl, deodorant och.. jag vet inte, där är mycket jag inte kan vara utan haha.

Vad gjorde du samma tid igår?
Träffade Cassi och Vicki i stan.

Kan du bjuda på dig själv?
Ja det kan jag väl, men blir väligt lätt generad och röd i ansiktet haha.
Det fick bli lite olika bilder från arkivet, har varit dålig på att använda kameran den sista tiden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0