"Everything bad will bring something good"

Det är måndag och om en vecka är det redan den siste mars vilket innebär att vi så snart börjar närma oss april och är ännu ett steg närmare våren och sommaren. Det känns så himla bra och skönt! I April ska jag skriva högskoleprovet för första gången vilket känns lite nervöst, vet knappt vart jag ska eller vad som kommer hända haha, men det löser sig säkert. Sen ska jag även till Tyskland med tyska gruppen, ser lite halvt fram emot det men det blir ju vad jag gör det till. Sen väntas också en veckas lov vilket känns bra, speciellt eftersom det ligger ganska sent i år så förhoppningsvis bjuder den veckan på fint väder!

Den här veckan ser relativt lugn ut vilket känns skönt det med. Ikväll ska jag träffa Cassi en liten stund och ventilera lite, känns alltid bra att träffa henne och prata av sig. Och imorgon ska jag in till mormor efter skolan tillsammans med min bror och umgås lite med henne. Det var väldigt längesedan så det ska bli mysigt att få prata av sig lite med henne. Sen till helgen åker jag iväg på en liten inflyttningsfest hos Robin och sover där med fina vänner, vilket jag ser fram emot! 

Nej vänner, nu är det en ny vecka med nya tag och då ser vi till att göra den hur bra som helst! Omringa dig med människor som du tycker om och le extra mycket bara för att du kan, ta vara på tillfällen då du skrattar och har kul. Den här veckan ska jag göra det iallafall. 

Sköt om er och må gott 
En extra glad Johanna i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0