Onsdagkväll

Det är lillördag och jag och mamma är ensamma hemma. Om en liten stund blir det hemmagjorda kötbullar och potatis till kvällsmat och efteråt ska jag och mamma traska en runda med hunden. Imorgon är det torsdag och sovmorgon vilket betyder att jag iallafall får en extra timmes sömn, aaah. Förhoppninsvis slipper jag ha mensvärk hela natten som jag hade inatt.

Veckan har änsålänge inte varit så händelserik. Vendela fyllde 18 år i måndags vilket har varit det mest händelserika, och i helgen ska vi fira henne med ett litet gäng vilket kommer bli jätte kul! 
Annars bjuder helgen på lite plugg och städning, men förhoppningsvis hinner jag väl ta det lite lugnt också. 

Nu är det snart mat, ha en go vecka!
Haha åh, älskar bilden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0