Söndag

Den här goda frullen ligger nu i kistan och kurar efter ett bra avsnitt av The Originals. Idag bjuder inte dagen på speciellt mycket. Kalas inne i Hässleholm vilket jag tyvärr troligtvis får hoppa med tanke på att min mage krånglat hela helgen och för att jag just nu inte mår bra i varken kropp eller knopp och känner mest att lite tid för mig själv, lugn och ro, det lär behövas. Ska läsa lite i min engelska bok och försöka vila upp mig inför en ny vecka. 

Det känns som om det är mycket som spökar rundor just nu, men det börjar bli vår och det är förståelligt. På våren blir jag deprimerad. Visst glädjer det mig att solen visar sig mer och att det börjar gå mot ljusare tider, men våren är ändå en årstid som tyvärr tynger mig. 

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med lite andra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0