Lite sen sist

Hej där!
Det var ett tag sedan jag visade mig här. Har inte velat egentligen förrän jag fick tag på bilderna från Tyskland, men det har ännu inte blivit av så det får vänta ett tag till helt enkelt.

Idag är det söndag och som många andra söndagar så pluggar jag, just nu inför ett prov i litteraturhistoria som är imorgon. Motivationen och koncentrationen är dock inte på topp just nu.. Det får gå lite som det går, nu är det så pass kort tid kvar och jag vet inte riktigt om jag orkar byr mig så jätte mycket. Så länge jag klarar mig så!

Nu är det bara åtta (elva) riktiga skoldagar kvar för min del och det är sååå fruktansvärt skönt, trotts det att jag ska sommarjobba hela sommaren och är bara ledig på helgerna. Men nu under de två senaste veckorna har jag haft praktik och har bl.a. denna vecka varit på det ställe jag ska sommarjobba på och efter att ha varit där en vecka så känns det inte så jobbigt att större delen av sommaren går till jobb eftersom jag verkligen gillade platsen och de som jobbar där! Så det kommer säkerligen bli bra ändå. 

Eftersom jag varit så dålig på att använda min kamera så tänkte jag lägga in lite bilder från mobilen kring vad som hållt mig uppehållen! 

Firade valborg med vännerna nere i Lund och hade det hur bra som helst trots vår korta vistelse. 

Träffade min fina och saknade vän Matilda över lite lunch och massa prat som vi tog igen efter att inte träffat varandra på ett bra tag, vilket var så behövligt!

Började min första praktikvecka och lärde mig den här minen (ja jag var faktiskt väldigt glad över det haha..), blev även kär i skorna till höger.

Skulle jobba nattskift som också var min sista dag på den praktikplatsen, så jag bakade kanelbullar vilket uppskattades! Träffade sen Cassi på lördagen och kollade på Eurovision hemma hos mig.

Firade Robin, som nu fyllt 18 år och klivit in i vuxenlivet, på en väldigt mysig restaurang med god mat och massa prat och skratt. 
Började min andra praktikvecka och var så himla trött efter fredagens nattskift (som det tog tid för mig att ta igen, är ingen nattmänniska haha) och vädret började gå mot det bättre. 

Nu är tanken att försöka plugga vidare för att sen träffa min fina Cassi en liten stund!

Ha en bra söndag vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0