En regning måndag

Idag är det måndag och vädret utanför ser inte speciellt lovande ut. Hela helgen har det blåst väldigt mycket vilket har resulterat till att jag har sovit väldigt dåligt och oroligt. Tur är att jag är ledig idag (som varje måndag) och även imorgon med, så förhoppningsvis kan jag ta igen lite sömn inatt istället.

Helgen har inte bjudit på något speciellt mer än att bara ta det lugnt. Skulle egentligen fått in lite plugg därimellan vilket inte har blivit av, så hade tänkt sätta mig redan nu och skriva på en engelska presentation som är till på onsdag, så är åtminstonne det avklarat. Så mycket mer än så bjuder inte denna dagen på, skönt men samtidigt börjar jag känna mig lite rastlös efter en inte så händelserik helg. 

Annars då? Jag mår relativt bra. Humöret sviktar lite då och då precis som det gör hos vem som helst. Skolan ser iallafall helt okej ut just nu vilket lugnar mig endel. 

Nu är tanken att ta tag i engelska presentationen.
 
 



Kommentarer
Postat av: Cassandra Persson

Jag är så stolt över att ha en så fin varelse som dig till vän. puss på dig.

Svar: Och jag är stolt över ha dig med min fina Cassi, det ska du veta. Pussar på dig med!
Johanna Strand

2014-11-17 @ 15:39:06
URL: http://ccmp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0