Åttonde oktober

Godmorgon!
Det blev inte den sovmorgon jag hoppats på eftersom familjen var uppe och morgonstressade, och jag som vaknar väldigt lätt kunde inte somna om efter det. Men det gör inte mig så mycket, jag tycker om att komma upp i tid också. Tycker det är skönt att kunna äta frukost utan stress och lyssna på radio samtidigt. Det är något nytt jag börjat med, lyssna på radio. Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt, gillar att lyssna på morgonprat och musiken i den typiska radio skrovlande stilen. 
Det blev te och gröt till frukost som vanligt. Under sommaren blir det inte mycket gröt ätande eftersom det är så pass varmt då, därför är det en bra och passande frukost nu under höst och vinter mornar.
Har börjat lägga frysta björnbär i mitten av skålen. De blir perfekt uppvärmda av gröten och är sådär lagom kalla när jag väl ska äta. Så tips tips!
Drack te ur denna lilla mugg som jag fick för ett par år sedan i födelsedags present av en väldigt fin vän. 
Var ute och gick en kort morgonrunda med hundarna tillsammans med mamma för ungefär en timme sedan. Vädret är väldigt fint idag, det blåser litegrann men det är inte allt för jobbiga vindar. 

Idag ska jag försöka hinna med endel grejer. Jag ska både städa och plugga, cykla eller gå bort till affären, kanske bege mig ut i höst solen och fota lite? Vi får se vad tiden räcker till med. Nu ska jag iallafall ta det lite lugnt en stund och se det senaste avsnittet av "Ginas Värld". Så himla bra program! Har ni inte sett det så tycker jag verkligen att ni ska göra det, och även lyssna på hennes låt "LOVE" som också är hur bra som helst.

Ni får ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0