En tisdagkväll

Sitter i detta nu i min säng till denna mysiga belysning (som jag införskaffade idag) med underbar Motown musik i högtalarna. Dricker en kopp te och knaprar lite smått på kakorna mamma bakade under dagen. Vi ska förmodligen snart bege oss ut i det typiska höst vädret för att gå en kort och snabb runda med hundarna innan vi myser ner oss i soffan framför Paradise Hotel.

Imorgon är jag ledig, vilket är hur skönt som helst. Ska försöka ta mig en liten sovmorgon och göra en god frukost. Hade tänkt få lite skolarbeten gjort imorgon också, ska även uträtta ett litet ärende. 
Något som glädjer mig just nu i höstmörkret är att nästa vecka byter vi schema vilket innebär att jag, varje måndag, fram tills det att jag tar studenten är ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0