Överraksning

Igår var jag under dagen inne hos mina kusiner på kalas för att fira att en av mina kusiner idag fyller 20 år. Jag var där en stund innan jag fick skjuts till stationen för att sen hoppa på ett tåg som skulle ta mig vidare till Landskrona. 
vi började fixa inför en liten överraskning för Cassi som kom någon timme senare. Vi åt gott ihop, drack, skrattade och lyssnade på musik ett tag innan vi begav oss vidare in mot Helsingborg. Kvällen blev tyvärr inte precis som planerat, men trots detta har jag endel stunder som jag glädjs åt väldigt mycket. 
Bilden är lånad från Cassis instagram.

Idag kom jag hem kvart över åtta på morgonen, åt lite frukost och somnade sen i soffan. Vaknade en stund senare, kollade på ett avsnitt av "Orange Is The New Black" och somnade om en stund till. Både imorgon och på tisdag är jag ledig vilket känns hur skönt som helst efter en helg som denna. 

Planerna för kvällen blir att gå en runda med hundarna och möjligtvis se en film med familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0