Äntligen hemma

Jag är äntligen hemma igen! Vilket känns ganska konstigt faktiskt med tanke på att det känns som om det var igår jag satt uppe hela natten med en klump i magen inför resan. Så nu när jag kollar tillbaka har resan självklart gått relativt fort, men väl under tiden vi var iväg kändes det som en evighet tills jag skulle få komma hem igen. 

Vi blev hämtade på Hyllie station igår och åkte sen hem. Jag fick krama om min lillebror och pussa lite på min katt och var hur glad som helst över att bara vara hemma. Min kära mamma hade tydligen en överraskning till mig som de hade fixat med när jag var borta. Jag öppnade dörren till mitt rum och tydligen hade de gjort om hela mitt rum hur fint som helst! Jag blev sååå glad och chockad eftersom detta inte var något jag alls hade väntat mig.
Så perfekt och jag kan inte bli gladare, tack och åter tack igen!

Jag väljer att inte skriva något om hur jag har tyckt resan har varit. Det är blandade känslor men det är samtidigt inget jag känner att jag behöver skriva ut här.
Har precis ätit en skål med äpple och banan blandat med kokos, hur gott som helst!

Ikväll ska jag bege mig hem till Cassi och spendera kvällen där mer mat och vin. Ser fram emot att få träffa henne så mycket nu efter att jag har varit iväg! Nästa vecka är jag även ledigt vilket känns så himla skönt. En vecka att bara få ta det lugnt, skriva färdigt uppgifterna som ska lämnas in om denna resan och även få sova ut! Jag har varit så trött denna resan och inte fått de timmarna sömn jag behövt någon av nätterna. Så att ta igen sömn är definitivt prio ett!

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och kolla någon serie och förhoppningsvis få blunda i en halvtimme. Kunde inte sova ut i morse eftersom Linus skulle till skolan och gjorde ljud ifrån sig, jag vaknar väldigt lätt och kan oftast inte heller somna om. 

Men ha det fint sålänge!

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej! Det är vanlig banköverföring som gäller:) En annan tjej hann före via mail men om hon inte vill köpa den längre så kontaktar jag dig!

Svar: Ja absolut! Gör så :)
Johanna Strand

2015-03-02 @ 20:07:27
URL: http://fannygr.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0