Redo för avfärd

Sitter i sängen, klarvaken och lyssnar på musik. Om nästan på pricken tolv timmar sitter jag på flyget påväg till Köln. Jag har mer eller mindre lite blandade känslor inför denna resan och antagligen sitter jag uppe nu i ren nervositet. Försöker att tänka så positivt jag kan, att tio dagar går fort och att det faktiskt inte behöver bli en så vansklig vistelse ändå, det blir ju trotsallt vad man gör det till. Att sitta och tänka negativa tankar, att tio dagar är hur lång tid som helst osv får ju knappast resan att bli bättre. 

Beger mig till Klippan imorgon vid nio tiden för att möta upp Trude där för att sedan bege oss vidare till Kastrup. Jag kan säga så mycket som att det är en otrolig tur att jag har henne med mig. Tror nog att jag hade känt mer ångest om jag inte haft henne där. 
Från när vi var på resande fot tillsammans sist, London 2013.


Annars har denna måndag inte varit speciellt produktiv. Jag har laddat om batterierna och tagit det lugnt. Kollat serier, packat och träffade även Cassi en liten stund innan idag. Men jag antar att jag måste börja tänka på morgondagen nu och faktiskt inte sitta uppe halva natten, några timmars sömn hade iallafall varit relativt bra. 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0