Uppdatering i bilder

Den är fann jag på Düsselforfs flygplats och kände mig tvungen att köpa med mig den hem. Ska jag vara ärlig så köpte jag faktiskt två stycken, en för att smaka och en för att kunna ha som prydnad. 
Dagen efter jag kom hem från Tyskland spenderade jag bl.a. kvällen tillsammans med han på bilden och Cassi. Drack vin och hade det allmänt bra.
En långtråkig söndag. I all tristess poserade jag i min nya spets bh.
En mysig morgon som bestod av att ligga och dra sig i sängen lite väl för länge med att kolla på serier tillsammans med en gosig Musse bredvid mig. 
Jag införskaffade mig en sån där burk att dricka ur, varför man nu gör det? Haha. Köpte den väl mest för att den var billig och fin.
Mamma kom hem från en jobbnatt och bakade scones. Sen hade vi en långfrukost med massa prat och lite för många scones i magen haha.
Våren har kommit!! Så här om dagen gick jag och mamma en lång runda i skogen med hundarna. Hur skönt och fint som helst.
I lördags kom Robin hem och det blev att överraska honom på stationen i form av skrikande och hoppande med en hemmagjord "välkommen hem"-skylt. Förmiddagen spenderades med Cassi och Mattias. Vi gjorde skylten, drack kaffe och tee samt hade en mysig liten fruktstund. På kvällen blev det mello och taco häng. En hur fin dag som helst.
En osminkad jag en söndagseftermiddag.
Igår morse då solen sken in så himla fint. 
Och idag hände det jag väntat på så länge. Studentmössan anlände!! Det är så overkligt, men nu känns det iallafall som om det är på gång, det känns lite mer verkligt. Det är sin sak att beställa mössan, men att få hålla den i handen och få prova den är en helt annan. Nu är det faktiskt inte lång tid kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0